vrijdag 23 september 2016

Genieten tijdens het fietsen.

Genieten tijdens het fietsen dat is denk ik toch het fijnste aan het fietsen.
De verschillende omgevingen maakt het dat er altijd wel iets te zien is.
Van een ruime uitzicht afgewisseld door fietsen in de bossen maakt het zo afwisselend.
Op de fiets zittend te fietsen kan ik de omgeving goed in mij opnemen.
Bijkomend voordeel is dat fietsen ook goed voor de conditie is.
Gisteren vond ik het heerlijk fiets weer.
De bedoeling was om koffie te drinken in het Markehuus te Peelo.
 Dat heb ik ook gedaan, maar vooraf eerst 57 kilometer gefietst.
Lunch mee voor onderweg dit genuttigd op een mooie plek met uitzicht.
Ik hoop dat de komende tijd er nog vele mooie dagen om te kunnen fietsen komen.
Het voorjaar werkte het weer en andere omstandigheden niet echt mee.
Voor zondag 25 september zijn de weer voorspellingen erg goed, dan probeer ik zeker erop uit te kunnen met de  fiets.


Geen opmerkingen: