zaterdag 10 september 2016

@LidlNederland #CrivitPro @vanraam Fietsen op de #easyrider in een zeer mooie omgeving

Fietsen in een nieuw fietskleding set en dat in een hele mooie omgeving.
Het mooiste van dit allemaal is dat ik er midden in woon.
Van lui tot sportief recreƫren is allemaal mogelijk.
Fietsen, wandelen en hardlopen doe ik veel in de omgeving, lekker buiten bezig zijn.
Als het dan ook mooi weer is ban ik echt niet de enige.
Vele anderen waren vanmorgen ook aan het fietsen, wandelen , hardlopen enzovoort.


Vrijdag de fietskleding binnen gekregen.
Vanmorgen was het heerlijk weer, de kleding aangetrokken en fietsen maar.
De fietsbroek paste perfect, niet te strak of te los precies goed.
De fietsshirt zat goed aan de bovenkant (armen en schouders) verder naar beneden vond ik misschien wel wat weid.
Tijdens het fietsen had ik daar geen last van, in tegendeel dit beviel mij erg goed.
Vooral om de zithouding op de easyrider.
De sokken waren goed, de handschoenen had ik al eerder besteld.
Ik ben super tevreden hierover, een fijne en prettige fietskleding set om heerlijk in te fietsen.

Geen opmerkingen: