vrijdag 31 maart 2017

Lente fietstocht op de easyrider fiets op 30 Maart

Heerlijk lente weer was het afgelopen donderdag.
Daardoor heel veel zin om te gaan fietsen, voor mijn gevoel al weer te lang geledendat ik een wat langere rit heb gefietst.
Af en toe scheen de zon, stevig windje erbij maar toch was het heerlijk om te fietsen, de temperatuur was ook erg lekker.

deze keer gekozen om de cwx tight aan te doen bij het fietsen.
Tijdens het hardlopen geeft de broek mijn benen steun, maar ook bij het fietsen had ik daar erg veel profijt van.
Met badminton en met tennissen zorgde de broek voor ondersteuningwaardoor ik bijnageen last van mijn hamstrings had.

Het belangrijkste tijdens hetfietsen vind ik genieten en de ontspanning die het mij geeft.
Afgelopen tijd te  weinig  gefiets, want bij thuiskomst voelde ikmij haast herboren.

De fiets doet het ook erg goed,en dat maakt het fietsen natuurlijk nog veel leuker.
dankzij fietsservice Norg blijf ik daar veel plezier in houden.

Aan de Drentse fiets4daagse doe ik dit jaar ook weer mee,, dit jaar wil ik 4 dagen 60km per dag fietsen.
In 2012 de eerste keer met de easyrider de fiets4daagse gefietst, toen nog nog met de RollonRoute, dat beviel mij zo goed dat ik het jaar daarop de 40km route elkedag gefietst heb.
Op deze manier zien anderen dat ik vooruit ben gegaan.
Men ziet alleen niethoeveel energie het mij kost om dit tekunnen bereiken..
De balans vinden om alles te kunnen doen maar ook dat ik mijn rust momenten neem.


Geen opmerkingen: