woensdag 14 juni 2017

Op de mountainbike! @vanraam @raisinhope_nl

Afgelopen maandagavond op een mountainbike gezeten.
Meer dan erop zitten vasthouden aan een boom was het niet.
Maar toch voelde het enerzijds erg goed, maar anderzijds ook werg frustrerend.
Op een twee wiel fiets kunnen fietsen is toch iets wat ik erg graag weer wil.
Wie weet zal mij dit ooit gaan lukken.
Heerlijk op de mountainbike door het bos fietsen.

Voorlopig blijf ik eerst fietsen op de #easyrider.
Een mooie driewiel fiets waar ik ook bijna overal mee kan komen.
Ik ben blij dat deze fiets er is, anders kon ik helemaal niet meer fietsen.

Een terrein versie van de easyrider dat zou misschien ook wat zijn.
Meer vering voor de achterwielen en terreinbanden.
Wel met trapondersteuning voor mij, anders kom ik niet ver.


Geen opmerkingen: