woensdag 20 september 2017

@vanraam @raisinhope_nl @OpFietseDrenthe Fietstocht op de easyrider driewielfiets eBike app

Vanmorgen een fijne fietstocht gemaakt met mijn easyrider.
Op de kop af is het een tocht van precies 50km geworden.
Op een doordeweekse dag in september is het erg rustig op de fietspaden.
Vandaag kin ik overal goed doorfietsen.
Vanmorgen was het nog bewolkt buiten en toch wel wat frisjes.
Door de rijwind voelt het nog wat kouder aan, ik had mij wel goed aangekleed.
Met de mooie RaisinHope fietskleding was dat goed te doen vandaag.
Zo kan ik fijn genieten onderweg wat Drenthe ons allemaal te bieden heeft.
toen ik de tijd wilde weten kwam ik er achter dat ik mijn horloge was vergeten, dus geen tijd en rit registratie vanmorgen.
De VanRaam eBike app had ik wel aangezet, die houd mooi de kilometers bij.

Wat kunt u met de Van Raam app?

De Van Raam dashboard app kan als luxe fietscomputer gebruikt worden tijdens het fietsen op een elektrische Van Raam fiets. Het dashboard op de app laat tijdens de fietstocht de actuele snelheid, totale afstand, dagteller, accucapaciteit en stroomverbruik zien. Voor meer fietsdata is er een detailscherm met o.a. gemiddelde snelheid, maximale snelheid, totale afstand, stroom, accuspanning, trapkracht en trapfrequentie. 


Geen opmerkingen: