vrijdag 6 april 2018

@vanraam @raisinhope_nl Heerlijk 90km gefietst op mijn Easyrider fiets

Vandaag met mijn easyrider een fijne en mooie fietstocht gemaakt.
Het werd een tocht van 90km, maar wel een tocht waar ik genoten heb van het mooie weer en de mooie omgeving.
Onderweg kwam ik ook nog een bekende tegen, was leuk om hem met zijn easyrider te zien en spreken.
Het waaide nog wel wat vandaag, de gedeelten tegen de wind in waren wel zwaar, de trap ondersteuning heeft zijn werk goed gedaan.
Toen ik thuis kwam had ik nog 2 lampjes groen, 33% nog in de accu.
Ondanks dat ik 90km heb gefietst zit de fiets goed en ben ik helemaal niet vermoeid of dat ergens last van had thuis gekomen.
Met de easyrider kun je op een veilige en comfortabel manier fijn fietsen.
Met een breedte van 70cm kun je overal goed over en langs fietsen.
Ik heb totaal geen spijt van deze fiets, hoop nog erg veel mooie kilometers te fietsen.
Heb je net als mij problemen met je even wicht en je zoekt een fiets waar je alles mee kan, dan moet je zeker de easyrider nemen.
- Fijne zithouding
- Makkelijk op en af stappen
- Een goed bereikbaar bagage rek, op een goede hoogte.
- Stuur voor je, fietst net als een gewone fiets.
- Zowel voor recreatief, sportief en woon/werk is de fiets perfect voor    te gebruiken.

Met de trapondersteuning kan iedereen er mee fietsen, ook voor de wat langere afstanden.

Door het fietsen op de easyrider sinds 2010 ben ik lichamelijk en geestelijk erg voor uit gegaan.
Mijn uithoudings vermogen is in alle opzichten gegroeid.
Nu kan en nog belangrijker ik durf weer heel veel.



Geen opmerkingen: